Elin
Hjertelig takk for en utrolig flott seremoni dere arrangerte for oss. Til tross for få deltakere, noe som far ønsket, så var seremonien trygg og lun og etter fars ønske.
Og dere var så imøtekommende til alle deltakerne på en spesielt omsorgsfull måte.
Alle, og da mener jeg alle (samtlige) takket meg for en fin tale og god seremoni i fars ånd.
Dere er flotte mennesker som ga meg følelse av tillit og trygghet. Gode folk tvers igjennom er dere!